Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pokaz planowanych serwerów. Co myślicie.

11 użytkowników zagłosowało

1. 1. Czy zagrasz na serwerze ?

• Tak
      7
    • Nie
      2
    • To skomplikowane
      2
  2. 2. Na jakim serwerze będziesz grał ?

• Lobby ;P
      4
    • PvP
      1
    • Gildie
      1
    • RPG
      4
    • Hardcore
      1
    • Survival
      0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Jestem Piotrek, mam 20 lat, zawód jest mało ważny, ale jestem mechanikiem. Pracuję i zarabiam nieźle tak więc mogę sobie pozwolić na sponsoring projektów. Od około tygodnia przestałem sponsorować projekty dlatego że sam postanowiłem zrobić coś wielkiego. Jestem byłym współwłaścicielem streetcraft'u tak więc chce zrobić coś na taką skalę.

Sieć serwerów MineCraft już powstaje i idzie w niesamowitym tempie ku końcowi dzięki zgranej ekipie, która przy tworzeniu serwera potrafi porozmawiać o wszystkim.

To może tyle o mnie i ekipie, teraz przejdźmy do opisu projektu. Tak więc, planujemy zrobić kilka serwerów i połączyć je w jeden aby zapewnić jak największe bezpieczeństwo dla naszych graczy.

Serwery, które zamierzamy robić podane w kolejności ich tworzenia:

1. Serwer     "Lobby"
2. Serwer     "PvP"

3. Serwer     "Gildie"

4. Serwer     "RPG"
5. Serwer     "Hardcore"
6. Serwer     "Survival"

A więc teraz opis serwerów:

Lobby

Serwer na którym każdy gracz się połączy chociażby po to aby się zarejestrować, czy też zalogować. Na tej mapie będziemy mogli wybrać sobie któryś z naszych serwerów.