Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Upgrade komputera

czlowiekdemolka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym odświeżyć w jakiś sposób swojego PC. Ostrzegam z góry jestem zielony w tym. Komputer głównie do cs'a, czasami coś innego. Ale chciałbym, żeby jakaś fajna liczba fps trzymała się na stałym poziomie podczas streamowania. Może coś poradzicie? Tylko udało mi się z pamięci rozpisać co mam w środku. ;) Cena. Najlepiej jak najmniejszym kosztem ale rozważę każdą propozycje ;)

Intel Core i3 3220

GeForce GT 640

msi ms 77 88

Ram 2x3gb

73094678825879600749.png

Opublikowano

Jeśli chcesz streamować to zmień procesor na i5-4460, kartę graficzną na GTX 750Ti.

Myślę że jeśli to zmienisz powinieneś spokojnie streamować CS'a bez dużego spadku FPS.

I5 procesor czterordzeniowy, 3,2 GHz

GTX 750Ti posiada 2GB pamięci GDDR 5.

3299714609807431174823.jpeg

Opublikowano

I to będzie pasować do mojej płyty głównej? Plus czy mogę te części wymieniać po kolei. Np w tym miesiącu kupie procesor a w następnym kartę graficzną. Czy najlepiej za jednym zamachem? Czyli w sumie 1300zł. Jak na studenta to trochę jest :D 

73094678825879600749.png

Opublikowano

Jeśli chcesz streamować to zmień procesor na i5-4460, kartę graficzną na GTX 750Ti.

Myślę że jeśli to zmienisz powinieneś spokojnie streamować CS'a bez dużego spadku FPS.

I5 procesor czterordzeniowy, 3,2 GHz

GTX 750Ti posiada 2GB pamięci GDDR 5.

I musialby mobo zmienic bo socket inny...
Opublikowano