Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

samochód

Gość 016critic

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema, kompletnie nie znam się na samochodach czy możecie mi jakiś polecić do 3000 zł? jakie są dobre w tej cenie?

Myślałem coś nad volswagenem 2/3

Opublikowano

Za 3k najnowszego modelu nie kupisz. Na początek z czystym sercem mogę Ci odradzić be me wu (czyt. BMW) ze względu na drogie części (jak sam skrót mówi - Będziesz Miał Wydatki :))

Bierz jakieś starsze fiatowskie modele gdzie "Wszystko można naprawić kluczem 13 i taśmą" typu multipla, siena. Niezawodne samochody, części za grosze a w połączeniu z LPG tania jazda xp

LPG nawet 1,80zł/l chyba nie kosztuje na dzień dzisiejszy.

@down multipla to żadne pośmiewisko ...heh... ma tylko troszkę śmieszną mordkę, po za tym jest niezawodna i zawsze zawiezie kierowcę i pasażerów do celu :D

Darmowe kody na 20% zniżki (WWW, VPS and MC) na lvlup.pro

Szczegóły discord: xVendrome#6074 / PW

Opublikowano

Wszyscy tak hejtujecie tą multiple, a gdybyście zaczęli jeździli, to bralibyście co popadnie :) Za tą sumę kup zwykłego golfa 3, dobry dla początkujących z małym budżetem.

Opublikowano

Jebie mnie opinia innych na dzielni ważne żeby jeździł

Ta multipla da rade taniej dobrą kupić ze 2k?

Opublikowano

Tylko nie multipla bo jeszcze wylądujesz na stronie typu mistrzowie czy jbzd etc. Jest pełno autek które można mieć za tą kwotę ale vw polo / golf II / III , opel astra I / corsa , fiat punto, skoda felicia.

66344506193801885041.png

Widzimy się na 1.9

Zarchiwizowany