Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Aliexpress

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, mam do Was pare pytań. Chodzi o zakup towarów z chin, a dokładnie ze strony aliexpress. Jestem totalnie zielony w tym temacie, mimo tego, że przeczytałem już troche info na ten temat. Mam zamiar kupic buty, których osobiście nie znajdę w sklepach za normalną cenę, bo 600zł nie widzi mi się dawać bo po prostu mnie nie stać :/ Czy ktoś z Was kupił kiedykolwiek buty "firmy" Nike na tej stronie? (chodzi mi o Air maxy oraz Janoski Max, chociaż zadowolę się opinią na każdy inny rodzaj butów :) ) Czy przesyłka doszła do was bez problemu ? Czy jakość towaru nie odbiegała od oryginalnych butów tak bardzo, że po tygodniu trzeba było je wyrzucic ? Na aukcjach spotykam się z butami bez "znaczków" firm lub ze zmienionymi logami, czy po odbiorze przesyłki logo będzie takie jak zapewnia sprzedawca na swoich aukcjach ?

Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdro :)

Za duża.

By pegas10

Opublikowano

jak mozna kupowac podjeby....

jak cie nie stac to kup sobie jakies inne,

gardze

Opublikowano

Spójrz na swoje komentarze i zastanów się kto okazuje cebulozę. Widzę, że jestes obeznany w każdym temacie, więc nie bede drążył bo chyba nie warto, dzieki za zainteresowanie :)

Za duża.

By pegas10

Opublikowano