Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Karta graficzna do 500

Bafku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Zamierzam wymienić kartę graficzną. A że jestem laikiem, to prosiłbym o pomoc. Ogólnie nie jestem jakimś miłośnikiem komputerów, ale w raz z postępem czasem przydałoby sie pyknać z jakimś znajomym w typowego "lol'a czy Cs:go przy normalnych warunkach. Także oddaje sie w wasze propozycję

Jaki posiadasz budżet na kupno? - Do 500 zł.~

Kiedy zamierzasz kupić kartę? (za ile dni, tygodni, miesięcy, lat) -  do końca stycznia

Jaka jest dotychczasowa specyfikacja sprzętu, a jaka rozdzielczość monitora?

- Płyta główna :m5a78l‑mlx3

- Procesor AMD FX-6100 Six-Core Processor, 3315 MHz

- Zasilacz TM600 silent

- Karta graficzna ATI RADEON 3000 grahpic

- Rozdzielczość natywna to 1600x900

Do czego ma służyć karta? - Do grania w gry komputerowe, neta

Pozdrawiam.
Bafek  :)

Opublikowano

Czyli najpierw powinnienem pomyśleć nad wymianą zasilacza niż zmianą karty?

Dodam jeszcze, że od początku kupna siedziała w nim jakaś nędzna 250tką którą wymieniłem z racji ze komputer mi sie resetował, wymieniłem zasilacz dwukrotnie, a problem nadal pozostał. Jednak "Taak" Bardzo mi to nie przeszkadza

-Komputer odsyłany był na gwarancję
- stał u róznych 2 informatyków
po tym wszystkim poddałem sie z szukaniem przyczyny i powoli sie do tego przywyczaiłem 

Pozdro :)

Opublikowano