Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

The Crew vs. Forza Horizon 2

LifeIsDeath

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam mały mankament odnośnie kupna jednego z wymienionych wyżej tytułów a mianowicie kompletnie nie znam się na grach wyścigowych moją pierwszą i jedyną stycznością z owymi grami był tytuł "FlatOut 2".Głownie stawiam na grę ze znajomymi,dynamiczne wyścigi,różnorodność samochodów oraz grafikę.         

Opublikowano

@1361622928-U485574.pngLifeIsDeath Zależy od platformy. Jeśli masz PC, to nie masz wyboru (chyba), ponieważ z tego co wiem, Forza Horizon 2 nie obsługuje komputerów, bynajmniej na razie. Natomiast jeśli masz wybór pomiędzy tymi dwoma grami, to lepsza byłaby Forza Horizon 2.
Szkoda, że zamknęli serwery FlatOut 2, pograłbym sobie online.

Opublikowano

horizon 2 jest jedynie na Xbox One'a, to jest exclusive.

Z tego co wiem to ostatnio było można za darmo The Crew pobrać na Uplay i przetestować.

Ja osobiście pobrałem trial the crew na ps4, i muszę powiedzieć że the crew jest lekko bardziej fabularna, gdyż mamy główną postać, musimy wbić się do gangu itp itd.

Horizon jest tak poprostu - grą wyścigową z przepięknym otwartym światem.

Jeśli chodzi o grafikę, to wygrywa chyba Horizon, ponieważ widoki - szczególnie we włoszech - są nie ziemskie.

w the crew też jest ładny krajobraz ale gramy jedynie w USA, co też nie jest takie złe.

Ogólnie jeśli chodzi o gre z przyjaciółmi, to brał bym the Crew, bo w grze o to właśnie chodzi aby grać w ekipie,