Skocz do zawartości

---> Grafika 2D <---

Polecane posty

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Reklama

-

-

-

-

-

-

-

-

----

ic45lf.jpg

Witajcie!
Mam na imię Damian, w marcu kończę 17 lat. Aktualnie uczęszczam do technikum informatycznego, jednak nie czuję się dobrze w tym zawodzie i nie chcę wiązać z nim swojej przyszłości.
Myślałem, że nauka w takowym technikum będzie wyglądała nieco inaczej...
Coś więcej? W 2013 rozpocząłem naukę grafiki na własną rękę, po dzień dzisiejszy jestem "samoukiem".
Nie uważam, że jestem najlepszy w tej dziedzinie, ale bardzo lubię się tym zajmować i staram się, aby każda moja praca była na najwyższym poziomie.
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu i każdy będzie zadowolony z moich usług, pozdrawiam!

ao2hpd.png

313hgqt.png

-Szablony stron
-Tla do clienta (z panelem lub bez).
-Paski loadingu.
-Zmiana tekstur .dds
-Bannery (animowane lub nie)
-ikony.
-Prezentacje, zapowiedzi.
-Grafika na youtube.
-Interface gry.
-Wszystko co Ci potrzeba.

etxp3l.png

Logowanie

34xo0bb.png

Prezentacja

34q5wxv.png

2aj965u.png
rarq4o.png

Jeśli jesteś zainteresowany grafiką na yt, czymkolwiek i potrzebujesz przykładowych prac to napisz mi na gg :)

246v2mu.png

GG-55856786

Pw na forum.

Pani Kasia

Nie no kolego masz talent :) Podoba mi się szczególnie interface logowania. Belki od prezentacji ujdą lecz nie są w moim guście no ale innym może się spodoba. Mimo wszystko wielki + 

Jeżeli nie będziesz miał jakiś poważniejszych ofert to może w niedalekiej przyszłości skorzystam z twoich usług bo rozważam tworzenie nowego projektu. Pzdr

Pani Kasia

Pani Kasia

Czemu nie zrobiłeś przezroczystego tła w tych obrazkach od postu? Bardzo źle to wygląda, prace podobają mi się, ale nie ukrywam, że są lepsze asy na tym forum :P

y8HqE13.png                             

Pani Kasia

Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

• Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.