Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy serwer typu DragonMT2 przyjąłby się?

RSon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem studentem infrmatyki (obecnie pierwszy rok :) )

Jak myślicie, czy w dzisiejszych czasach serwer tego typu ma szansę przetrwać? Wchodzi w grę zarabianie między innymi na reklamach (wiem to irytuje graczy, ale to jedno z nielicznych rozwiązań, dzięki któremu na serwerze nie byłoby nacisku na IS).

PandoraMt2 istniał 5 lat i padł przez brak zainteresowania nim ze strony administracji, podobnie jak Dragon.

Sam osobiście grałem na Dragonie i muszę przyznać,że to był bardzo przyjemny priv.

Czy w ogóle byliby chętni na taki serwer? Wiem, reklama na yt to podstawa w dzisiejszych czasach, ale czy byliby chętni do teamu ludzie, którzy również grali w tą grę w dzieciństwie i mają pojęcie o niej? Ważne, żeby gra była przyjemna i się rozwijała (nowe eq , questy, częste eventy itp.)

Czy mimo, że gra lata swojej świetności ma za sobą, czy taki serwer miałby szansę przetrwać?

Zapraszam do dyskusji :)

Opublikowano

Jak chcesz uzyskać sukces to tu nie chodzi o jakąś reaktywację znanego serwera.

Każdy tak gada, bo ludzie wspominają klimat jaki wówczas panował, dopiero odkrywali serwery prywatne.

Sam się jarałem jak zobaczyłem głupi miecz +9 u NPC, a teraz?

Teraz to podstawa i każdy wybrzydza. 

Lepiej zrobić coś swojego, wyróżniającego się, dać w IS podstawowe rzeczy i tyle.

No i jak chcesz zarobić, to nie zrób serwera P2W - bo zniechęci graczy do grania.

­

Opublikowano