Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podejscie do pisania botow/cheatow

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Chciałbym was zapytać o parę rzeczy związanych z pisaniem botów/cheatów.

Ogólnie rzecz ujmując: jestem dość zaawansowanym programistą, wiem co i jak. Chciałbym troszkę nakierowania :)

Do tej pory pisałem sobie małe gry/projekty w ramach wolnego czasu. Obecnie żeby się nie zanudzić na śmierć chciałem spróbować naklepać coś co schackuje inna gre. Jakiś czas temu grałem w tere i metina2. Wziąłem na celownik metina2 bo wydaje się być prostszy.

Jakie podejście powinienem zastosować żeby móc zrobić coś automatycznie w takiej grze? Do tej pory próbowałem symulować klikanie myszą - odbijam się od gameGuard'a. Czy sendInput czy wysyłanie eventu do okna, czy uzywanie AutoIt - wszystko zawodzi, a okno jest niewzruszone na wszelkie moje próby.

Powinienem próbować symulować klikanie myszą klawiaturą? Próbować przechwycić pakiety i wysłać zmodyfikowane? Czy może jakoś grzebać w kliencie?

Żeby nie było - nie chcę gotowych rozwiązań - chcę się pobawić jak w łamigłówkę ale potrzebuję nakierowania.

1) Przy próbach symulowania inputu od usera: musiałbym to robić na poziomie sterownika bo wszystkie poprzednie metody gra sobie po prostu odbija. Jest sens czy nie ma co się babrać?