Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie o deck

Modryyy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, jestem początkującym graczem. I upodobałem sobie grę druidem. (Wiem że ma drogie decki)
To są moje karty ;D

99d9bee4d1fec.png

a tu taki deck zrobiłem.

b0b8dfa4ed237.png

Co wy na to?

jifdyv.jpg

Opublikowano

Nie pokazałeś wszystkich kart, ssy się powtarzają.

Wywal tego  jednego szlama, goblińskiego ochroniarza, znak natury. Wrzuć jakieś kreatury za 6 many, najlepiej ogry, jakiegoś stronnika za 5, może być Rycerz.

Zamiast grizli wrzuć czołga.

giphy.gif

Opublikowano

Nie pokazałeś wszystkich kart, ssy się powtarzają.

Wywal tego  jednego szlama, goblińskiego ochroniarza, znak natury. Wrzuć jakieś kreatury za 6 many, najlepiej ogry, jakiegoś stronnika za 5, może być Rycerz.

Zamiast grizli wrzuć czołga.

1 stronę przez przypadek dałem 2 razy ;D

Ale i tak miałem 15 stron, a wkleiłem 16 więc musiała się jedna powtarzać. Dzięki za odpowiedź.

#Edit. Fajna talia. Na razie zagrałem kilka meczyków i fajnie się gra ;D

jifdyv.jpg

Opublikowano

A ja Ci tam nie pomoge, bo obiecales mi w fhøj lajkuw i ich nie bylo fhøj, ale zeby nie bylo offtopu to powiem tylko tyle, ze ten deck jest slaby i powinienes uzbierac 5 skrzydel naxxa, 1 brma i troche pylu, nie duzo, tak z 5000 i zrobic midrange druida ktory jest bardzo dobra talia i nie jest trudna do zrobienia dla poczatkujacych graczy.

518831445005751729602.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.