Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Gram w metina na tym kompie od 2 lat i pierwszy raz spotykam sie z takim problemem. Gdy zsiadam z konia lub wstaje jak dedne zcina mi sie gra na 5 s. Ale z drugie okno metina normalnie pokazuje. Co jest ? Komp nie slaby bo wczesniej all ok. Czyscilem go ostatnio z smieci i w srodku. Anty wirus skan zrobilem, ale jutro jeszcze zrobie. Spotkaliscie sie z takim problemem ? Pomozcie mi! Z gory dziekuje :)

Opublikowano

Internet złapał depreche... to czasowe

Zmieniłem upodobania... Pomogłem ? - Lubię To !

90% Nastolatków dostałoby załamania nerwowego, gdyby Justin Bieber stał na dachu wieżowca i miał zamiar skoczyć. Jeśli należysz do tych 10%,

które wzięłoby krzesełko i popcorn i darło się: "Skacz lamusie!"- wklej to na swoją sygnaturę!

Opublikowano

O to chodzi ze ja siedze w lesie. I zsiadanie z konia 10 s to jest masakra;/ Wlasnie nie wiem co jest wzystko mam jak zawsze a net raczej sprawny. Lepsza grafa? Ale przeciez wczesniej all dzialalo ok i nic nie sciagalem.

Opublikowano

Mam identyczny problem jak ty schodze z konia nawet 15s a jak biore calego spota to mnie loga albo czekam z 10s i nagle pojawiaja sie takie obrażenia ze od razu ded.Komp dobry net tez wczesniej tak nie miałem dopiero po tej aktualizacji mi sie zaczeło tak dziac .

64741817.png

Smakowały cukierki ;)?

Jak się szukało <3?

~kszamiżo

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano