Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy ten komputer się nadaje?

vCastir.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z początku, chciałbym oznajmić że odpowiadać może tylko osoba która się na tym bardzo dobrze zna.
Jeżeli nie wiesz, czy np. procesor jest dobry, czy pójdzie - itp.
NIE ODPOWIADAJ!

Cześć!
Dawno temu kupiłem sprzęt który kosztował 5 tysięcy, na dzień dzisiejszy, to złom.
Teraz, chce kupić sprzęt wart 4 tysiące, co zaś kwestionuje w ,, lepsze granie ''
Niestety, nie znam się zbyt dobrze w sprzętach do gier.

A więc mam pytanie - jaki sprzęt jest lepszy

|1|

Procesor: Intel Core i5 4670
Karta graficzna: MSI NVIDIA GTX970 4GB
Pamięć: Goodram 8GB
Płyta główna: Gigabyte B85M-D3H
Zasilacz: Thermaltake SMARTSE 630W

|2|

Zasilacz: Aerocool PGS VP-PRO 600W 80Plus Bronze
Procesor: Intel Core i5-4460 3.20Ghz
Płyta główna: ASRock Z97 Extreme4 Z97
Pamięć: Kingston HyperX Beast 8 GB (2 4GB) 2400Mhz
Karta graficzna: Asus Radeon R9 290 4GB

Pisałem już ten temat, ale mało kto wiedział.

A więc udałem się do fachowców - do komputronika.

Powiedzieli, że lepszy sprzęt to ten pierwszy.
A ten drugi, jest gorszy.

Wspomnieli, że do sprzętu potrzebuje jeszcze obudowę, dysk twardy, napęd DVD oraz oprogramowanie.
Nie wiedziałem szczerze mówiąc co wybrać z brakującego sprzętu.
A więc powiedziałem, by wybrali obojętnie jaki sprzęt.

A więc dali taki:
Dysk twardy - Seagate Desktop HDD 1TB
Napęd DVD - Asus DVD+/-RW DRW-24F1ST/BLK/B/A
Obudowa - Tracer Comodo bez zas USB 3.0
Oprogramowanie - Microsoft WIndows 8.1 32/64 bit box dvd PL