Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Krytyki, czym najlepiej slotować oraz parę pytań

ppkkp

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wygląda tak, ze gram rsem,  wiec przydałyby się kryt, tylko teraz jak wyciągnąć sporą sumke %? Wiem ze robi się set smoka, a co z avem? Czym najlepiej slotowac? Obecnie mam lewą dk, nie slotuje bo nie wiem jakimi kamieniami. Ile można max wyciągnąć kryta z jednego kamulca? Możliwe jest 100% kryta? Jestem w tych sprawach zielony więc proszę o szczegółowe odpowiedzi ;-;

qCsDG8m.gif
I am the "Who" when you call, "Who's there?"

Opublikowano

Na pewno musisz zrobić set smoka, avek jakis pod kryta najlepiej (Polecam HNO Hamel Navy Officer) Slotuj dualami na kryta i hp lub kryt i add dmg (nie wiem na czym grasz więc trudno mi powiedzieć) DK daje tylko 2% kryta, ale to już od Ciebie zależy na jaki Cię avek stać. Max z duala na 80lv można wyciągnąc avek 384, eq 283 lub więcej. Jest możliwe, ale się nie opłaca, bo 70%+ kryta to prawie równowartość 100. 

tumblr_ok78drcWS41vehwx3o1_500.gif

Opublikowano

Na PL'u gram, void nie dla mnie, i jak to jest że 70% to równowartość 100? ;-;

qCsDG8m.gif
I am the "Who" when you call, "Who's there?"

Opublikowano

Na PL'u gram, void nie dla mnie, i jak to jest że 70% to równowartość 100? ;-;

No bo cholernie ciężko nie trafić krytem przy 70% ;-; Szkoda slotów na 100%. 

QtiV6xY.gif

Opublikowano

@ppkkp polega to na takiej zasadzie, że już przy 70% krytyki wpadają na tyle często, że różnica między tym, a 100% jest ledwo odczuwalna.