Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuję paczki modów, w których będzie nieziemska grafika.

Husoc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.
Zawsze gdy grałem w tą grę to bez modów, zwykły, stary Minecraft. Ostatnio wzięła mnie ochota by powrócić do tej gry, jednakże chciałem dodać czegoś nowego by nie wracać do tych samych pikseli.
Wiem, że modów do tej gry jest tak dużo, że głowa mała, ale u mnie jest mały problem - kompletnie nie znam się na tych modach, nie wiem jak to wgrywać i w ogóle. Nigdy się tym nie interesowałem, także nie wiem nawet za co się zabrać. Tematów na forum jest wiele, a ja nie wiem który z tych modów może być dobry, sprawny i bez żadnych błędów, które mogą wystąpić podczas rozgrywki.
Ogólnie rzecz biorąc poszukuję modów, które sprawią, że grafika w tej grze będzie nieziemska (chodzi mi o full hd texture), dodatkowo chciałbym by paczki zawierały jakieś dodatkowe rzeczy typu potwory, ekwipunek itp.
Zdaje sobie z tego sprawę, że przy lepszych teksturach potrzebny jest mocniejszy komputer, dlatego niżej będą zamieszczone parametry mojego komputera.
Lekki chaos w moim poście, ale na prawdę nie wiedziałem od czego zacząć. Na końcu dodam, że nie posiadam aktualnie żadnej wersji Minecraft.

• i7-4770k
  • 8 gb ram
  • GeForce gtx 760

​Reszty nie wymieniam. 

maybenow.png

Opublikowano

Minecraft launcher od 1.0 do najnowszej wersji: ---

Skan: Nie będę podawał, ostatnio podawałem pod innym tematem, 51 z 52... 1 wykryty błąd/wirus czy coś.

---

Paczka modów: http://www.magicpack.hol.es/index.html