Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Postać i rozwój

Dygo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkującym graczem i nie wiem którą postać wybrać, poradzicie? Zastanawiam się nad: Ara, Elsword, Elises i Rena. Chciałbym aby postać była łatwa do ogarnięcia i miała spory atak. Wypiszcie mi, która według was jest najlepsza i dlaczego oraz pokierujcie jak ją rozwijać (klasa).

Opublikowano

Hmmm... postać łatwa na początek... hmm... z wymienionych na początek najlepsza będzie Ara moim zdaniem. Najlepsza na początek będzie Asura (proste combo + duuuże dmg oraz fajny hyper :3). Jedyne co będzie trochę trudniejsze przy Arze to ogarnięcie jej tzw. arta, jest to mocny atak złożony z wcześniej użytych skilli, w skrócie Ara używa 3-4 skilli i robi takie efektowne coś co zadaje spory dmg xD (Wendax i te jego wyjaśnienia...). Co do problemów, typu wybór skilli/combo/eq/inne bzdety, polecam zarejestrować się na polskim forum Elsworda i pytać się o wszystko związanego z Arą w tym temacie:

http://board.pl.elsword.gameforge.com/board23-elsword/board40-klasy-postaci/board470-ara/37420-nietypowy-poradnik-dla-ary-by-yakuine-od-graczy-dla-graczy/

Yakuine to chyba najlepiej ogarnięta Ara z polskich graczy :), jeśli jednak masz też inne pytania, np. jeśli wybierzesz inną postać niż Ara, kieruj swe pytania także na polskie forum, tam otrzymasz najbardziej szczegółowe i najszybsze odpowiedzi :D Starzy wyjadacze, z pewnością pomogą.

1461820_551788328241435_517423891_n-272x

Opublikowano