Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Moja karta graficzna podczas grania w Wiedźmina 3 osiąga wysokie temperatury

Gnieworz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podczas grania w Wiedźmina 3 na ustawieniach średnio wysokich moja karta graficzna osiąga temperatury zbliżone a czasem nawet wyższe od 91 stopni C

jako że wgl nie znam się na tym czy ta temperatura jest w granicy normy czy też za wysoka proszę was o radę co z tym poradzić

dodam jeszcze że karta nie potrzebuje dużo czasu na osiągnięcie tej temperatury

AMD Radeon R7 200 Series

komputer jest umieszczony między ścianą a biurkiem i zastanawiam się czy nie wato wyciągnąć go na zewnątrz

Opublikowano

Jak dawno czyściłem komputer?Jeśli dawno wyczyść go z wszelkiego kurzu.

Na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych, tylko są ci pozamykani w zakładach i ci którzy nie zostali przebadani.

Opublikowano

No jest za duza, podaj caly swoj pc, wraz z dokladnym modelem karty graficznej, jesli to jest cos z serii r7 to na srednich wysokich nie dziwne sa takie temperatury, wyciska z niej wszystko ale tez w ilu fps grasz? 15? Przeciez karty r7 2xx nie uciagna wiedzmina w takiej jakosci

steam: /awesomeplayer1337

Opublikowano

No jest za duza, podaj caly swoj pc, wraz z dokladnym modelem karty graficznej, jesli to jest cos z serii r7 to na srednich wysokich nie dziwne sa takie temperatury, wyciska z niej wszystko ale tez w ilu fps grasz? 15? Przeciez karty r7 2xx nie uciagna wiedzmina w takiej jakosci

Co ty mówisz? Na R7 260X pogra bezproblemowo.