Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Technikum>>>Liceum

ziomulec99

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

Mam taki problem.

Dzisiaj już jestem w 2 klasie technikum. Właśnie dzisiaj uświadomiłem sobie, że to był mój życiowy błąd i chciałbym się spytać czy jest opcja bym się przeniósł do liceum ale do razu do 2 klasy? Nie wiem może są jakieś testy czy może mnie przepiszą ale będę musiał coś nadrobić czy coś? No nie wiem.

Oczywiście niech się nie bulwersują osoby co twierdzą, że technikum jest lepsze bo nie o to chodzi.

Nie musicie też pisać, że jestem debilem, że dopiero po roku zrozumiałem swój błąd jaki popełniłem.

Opublikowano

@ziomulec99

Wypisać ze szkoły oczywiście się możesz bo nikt Cię tam na siłę nie trzyma, ale czy przenieść się do innej, od razu do 2 klasy?  Możliwe, że musiałbyś najpierw coś pozdawać. Najlepiej jakbyś porozmawiał na spokojnie z dyrektorem w jednej i drugiej szkole. Trzymam kciuki. Powodzenia ;)

PS. Ja miałem nieco podobny problem jak chodziłem jeszcze do szkoły, ale postanowiłem, że jednak zostanę już tam gdzie jestem, dotrwam jakoś do końca. Wbrew jakimkolwiek pozorom pod koniec okazało się, że dobrze postąpiłem zostając. Ponadto nie można winić 15-16 letniej osoby kiedy wybiera do jakiej szkoły ma pójść. Niektórych rzeczy się nie przewidzi. 

Opublikowano

Mój kolega się przeniósł w tym roku szkolnym z Technikum budowlanego do Liceum Mat-Fiz (tak samo 2 klasa). Musi zaliczyć chyba tylko muzyke czy tam Wos