Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Powrót do metka

ZiomulaaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po 2 latach zamierzam powrócić do metina i zamierzam grać surą którą nigdy nie grałem. I moje pytania po tym czasie lepiej global czy hard privy i jakieś porady na sure vp czy bm? jeśli chodzi o sure jestem zielony

Opublikowano

Global wp na początku będzie ciężko ale potem to już lajt :D Pl to ciągle pl więc musisz mieć albo dużo wolnego czasu albo załadować w is-a.

12038566_974765759232972_778992918771970

Opublikowano

na globalu nie graj bo to syf i bez ladowania hajsu w IS długo nie pograsz

niedługo startuje Age Of Gantia więc warto poczekać :(

EDEN 2q1dnaw.pngHAZARD

Opublikowano

Nie wiem co wy widzicie w tym IS'ie. Po za dodaniami/zmiankami i PD'kiem nic tam szczególnego nie ma. Zmianki/dodania zdobędziesz na evencie, PD'ka to możesz kupić od innych lub sam dropnąć

Dota 2 > Lol

Opublikowano

pewno, że global. Source miało być dla privów niewyobrażalnym ułatwieniem, a jedyne co ludzie potrafią zrobić to limit yang i stack..

Ymir daje likana, a my myślimy jak zrobić limit stack, ymir daje z*******y system petów, a my dopiero sprzedajemy source z likanem, ymir daje system szarf, a privy to kopiują.