Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Hearthbuddy, gdzie najlepiej używać bota?

VereX.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem nowy w hearthstonie ale chyba bardziej sie oplaca na rankedach bo za zwykle nic nie ma procz pd bohatera :D a ja na jakiejs gowno talii ktora nie wiem wgle skad i jak robilem po prostu bralem co popadnie mam 16 range xD

ps. wie ktos jak stworzyc jakas legende z pylu? bo nigdzie ich tam nie widze w deckach a chce mechmaga zrobic angielskich nazw nie ogarniam to ma ktos cos moze ?xD

ban na statusy since 09.2015 :(

Opublikowano

jestem nowy w hearthstonie ale chyba bardziej sie oplaca na rankedach bo za zwykle nic nie ma procz pd bohatera :D a ja na jakiejs gowno talii ktora nie wiem wgle skad i jak robilem po prostu bralem co popadnie mam 16 range xD

ps. wie ktos jak stworzyc jakas legende z pylu? bo nigdzie ich tam nie widze w deckach a chce mechmaga zrobic angielskich nazw nie ogarniam to ma ktos cos moze ? xD

Zwykle daja po partii to samo co rankedy...

Pytam sie gdzie więksi debile grają...

I nie chce się pnąć z rangą tylko utrzymywać na 20.

TuByłaSygnatura.png

Opublikowano

Zwykle daja po partii to samo co rankedy...

Pytam sie gdzie więksi debile grają...

I nie chce się pnąć z rangą tylko utrzymywać na 20.

Na pojedynkach chyba trochę więcej debili, zawsze to ktoś gra sobie nową talią lub zrobił sobie taką dla beki i wszystko przegrywa. Od +17 nie spotka się już zbytnio ludzi, którzy grają podstawowymi deckami (chyba, że ostanie dni sezonu).

Ja polecam bocić na zwykłych pojedynkach.