Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Grafika, YouTubera, Programisty, Sponsora, Admina, Budowniczego, ChatModa

MagisterMagi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chętnie się zgłosze na admina / jakiś kontakt?

Ranga: Admin

Imie:Kacper

Nick:Ishubito

Staż:2.5roku

Znajomość komend w skali 1/10:8/10

Ile czasu dziennie mógłbys poświecić serwerowi:2/3h

Coś osobie:Jestem kacper interesuję się sportem,komputereami , miałem swój 1 ale dobry server skyblock +150graczy ;), jestem też takowym technikiem znam się na pluginach/skryptach :).

Czy byłes kiedyś adminem na serwerze gdzie grało 50+ osob:WolCraft , MCSilesia.

Kontakt gg/skype:pps.smilko skayp ;)

.

Opublikowano

Imie: Przemek

Nick: Prymek

Staż: Jeśli chodzi o Minecrafta to myślę, że 2-3 lata z częstymi przerwami. 

Znajomość komend w skali 1/10: Myślę, że 6,7/10.

Ile czasu dziennie mógłbys poświecić serwerowi: Dziennie serwerowi mógłbym poświęcać minimum 2-3 godziny dziennie - zależy od dnia czasami może zdarzyć się i godzina, a czasami 5 godzin.