Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaką klasę Ravena wybrać?

Pytaja

Rekomendowane odpowiedzi

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po 1: Nie ten dział

Po 2 :Według mnie BM, bo ma szybkie ataki które są dobre i na PvP i na PvE.

pJXLbfz.png

Gamefail popsuł elsa. Pokonajmy go razem!!

Opublikowano

Nie zgadzam się z tępymi wypowiedziami powyżej. Gram BM od 2 lat, nie jest to klasa Only PvP. Zdaje się IDEALNIE do PvE.  Limiter + slash i cały pokój czysty, nowa fala - cały pokój czysty. Hyper - Po bossie. Krwawy - Praktyczna nieśmiertelność na planszy. Berserker - Idealny na małe bossy. BM - PvP to denny stereotyp. Jednakże aby grać nim dobrze w PvE, musisz nauczyć się jego combo względem prędkości. DOBRY gracz wyciąga z niego 70% crit hit i 32% attack speed. Z taką prędkością nie zrozumiesz nim comba jak Elsworda, który jest dziecinnie prosty.

RF - Średnia nim gra. Nuke słaby, hyper godny pożałowania. Klasa jest aktualnie bardzo słaba, nie ma co grać dopóki czegoś z nim nie zrobią.

VC - Najlepszy wybór do PvE. Cóż... Umiejętności czyszczą planszę w istną chwileczkę, nie mówiąc już o jego obrażeniach z Przegrzaniem. Jedyna wada to ciężka przeżywalność bez ognia w zbrojce.

Opublikowano

Szanuje opinie innych, aczkolwiek BM też świetnie gra się PvE. Tak jak pisze Zephy Limiter + slash jest zacny, a w Krwawym bardziej od HP chodzi o zwiększone obrażenia o 20% co w połączeniu z Limiterem daje świetny wynik. W PvP można robić świetne combo, xdropy itp...