Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ukryte osiągnięcia - problem

kacelek1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam mały problem , jestem początkującym graczem dzisiaj zacząłem grać w HearthStone i usłyszałem o jakiś ukrytych osiągnieciach i z tego co przeczytałem za 1 zagrany pojedynek miałem dostać pakiet kart a za 3 100 złota a nic z tego nie dostałem wie ktoś może o co z tym chodzi?

Opublikowano

Tutaj masz opisane prawie wszystkie ukryte zadania: http://www.mpcforum.pl/topic/1180172-heartstone-spis-ukrytych-zadan/

Pierwsza krew
Nagroda: Paczka kart
Sposób zdobycia: Zagraj pierwszą grę trybie pojedynku
Porady: Zagraj mecz w trybie pojedynku 

w trybie pojedynku, tego pewnie nie zrobiłeś.

I nie ma zadana z 3 wygranymi.

Czytałem na jeden ze stron, że nie ma. Sam 3 wygrane na swoim koncie miałem jakiś rok temu, więc nie pamiętam ;x

Wybaczcie, że wprowadziłem was w błąd.

giphy.gif

Opublikowano

Tutaj masz opisane prawie wszystkie ukryte zadania: http://www.mpcforum.pl/topic/1180172-heartstone-spis-ukrytych-zadan/

w trybie pojedynku, tego pewnie nie zrobiłeś.

I nie ma zadana z 3 wygranymi.

"Pojedynkowicz Zagraj 3 gry w trybie pojedynku 100 złota"

Doinformuj się na następny raz.

Ten temat który podałeś jest w 80% nie aktualny, usuńcie wszystkie poradniki najlepiej i niech ludzie porobią nowe.

A co do problemu, to nie będę wróżbity z siebie robił dlatego jedynym sposobem jest stworzenie nowego konta.