Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Temperatura karty

ConFesj0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie znam się zbyt na komputerach, a coś mnie troszkę zaczęło niepokoić.  Komputer mam całkiem sprawny lecz dziś zauważyłem że troszkę mocno się przegrzewa.  Grając w najnowszego wiedźmina na najwyższych (ubek bodajże ) grałem spokojnie i temperatura GPU nie przekraczała 80-85stopni . Od 2 dni gram w Assassin's Creed I  ( 2007 rok ) i skrzynka jest cała gorąca a temperatura wynosi +/- 80stopni. Niby mieści się w normie z tego co czytałem, ale jak na tak starą grę to i tak wydaje mi się troszke za dużo. Otwarłem i przeczyściłem wiatraczki etc. lecz dużo to nie zmieniło. Jedyne co to że jest w pokoju totalny upał, lecz wątpię żeby zrobiło to diametralną różnicę. Może ktoś mi to wytłumaczyć ? W stanie spoczynku 37*  ale w pokoju może być koło 30

Sygna By Me :p

xx.jpg

Opublikowano

Nvidia GPU GeForce GTX 760.

Ogólnie teraz zwróciłem uwagę, że wiatrak który wychodzi z tyłu obudowy nie włącza się nawet jak dochodzi do 80 stopni. Lecz nie jestem pewien czy był włączony wcześniej jak grałem w wiedźmina koło 2 miesięcy temu.

xx.jpg

Opublikowano

Jeżeli przeczyściłeś, to problemem jest cyrkulacja. Wiatrak z tyłu powinien wydmuchiwać powietrze z obudowy (ustaw go tak, jeżeli jest inaczej i postaraj się go uruchomić).

"Jesteśmy ludźmi, bo popełniamy błędy i na nich się uczymy."

Opublikowano