Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaskinie/kopalnie

leaks001

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem początkującym graczem w terrarię i ogarniam w tej grze same podstawy. Jestem na etapie gry, gdzie szykuję się na bitwę z EoC.

Problem polega na tym, że pomimo że mam stworzony świat large to kopalnie mam bardzo małe. Doszedłem do momentu gdzie zaczyna się biom Korupcja z obu stron mapy. I jestem tak jakby w zamknięciu jeśli chodzi o eksploracje.

Możecie mi poradzić jak szukać głębszych jaskiń? Widziałem jak ludzie wchodzą do pierwszej lepszej kopalni i w 1 minutę są w tej grzybowej "jaskini"

Surowców mam mało z tych kopalni bo prawie nic w nich nie ma :/

Powiedzcie mi też, jak się dobrze przygotować do tej walki?

Opublikowano

Gdy znajdziesz małą jaskinię, znajdź jej najniższy punkt i kop głębiej. Nie ma opcji żebyś nie znalazł jakiejś większej w kilka minut, bo jest ich pełno. Naprawdę.

Może jeszcze nie myśl o EoC i skup się na survivalu. Corrupt wcale nie jest taki straszny, na jakiego wygląda, a jak uda Ci się go opanować, to z odrobiną szczęścia wyjdziesz z niego z muszkietem, a to bardzo przyspieszy twój progres.

Żeby przeżyć w Corrupt, potrzebowałbyś: jakikolwiek hak, postawowa zbroja, jakieś akcesoria, około 200HP i broń w okolicach 15 dmg (scraftuj Złoty/Platynowy miecz jeśli nie miałeś szczęścia nic zdobyć).

Opublikowano