Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czas oczekiwania na teleport na spawn

welocytyzer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Założyłem serwer, jestem ciut zielony w sprawach pisania/edycji pluginów. Cały czas gdy teleportuję się na spawn, to tepa mnie od razu, a nie czeka 4 lub 5 sek. W czym jest problem i jak go naprawić?

Opublikowano

Ustaw cooldown w configu essentiala, wchodzisz do folderu /plugins/Essentials/config.yml i tam masz wszystko opisane (tylko, że po angielsku)

Jeżeli pomogłem, daj + Ciebie nic nie kosztuje Mi znaczy wiele.

Zachęcam do podsyłania pomysłów na film jako poradniki na YouTube

Opublikowano

W player commands znalazłem - spawn I co mam zrobić? Niestety nie umiem czytać dobrze z pełnym zrozumieniem po angielsku i po przeczytaniu nie wiem jak to edytować i czy to jest to.

Opublikowano

Tu masz wycinek z configu essentials

# If the teleport destination is unsafe, should players be teleported to the nearest safe location?
# If this is set to true, Essentials will attempt to teleport players close to the intended destination.
# If this is set to false, attempted teleports to unsafe locations will be cancelled with a warning.
teleport-safety: true

# The delay, in seconds, required between /home, /tp, etc.
teleport-cooldown: 1

# The delay, in seconds, before a user actually teleports.  If the user moves or gets attacked in this timeframe, the teleport never occurs.
teleport-delay: 3

W teleport-delay: ustawiasz czas oczekiwania na teleport w sekundach.