Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tera NA oraz EU - różnica?

V3LL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem nowy w tej grze - chce wraz z żoną zacząć w nią porywać ale mam kilka pytań... ponieważ w wersji EU wydanej przez gameforge są problemy ze ściągnięciem postanowiliśmy zassać wersję NA enmasse. Mógłby ktoś mi powiedzieć jak wielka jest różnica pomiędzy tymi dwoma serwerami ( chodzi o pingi, płatności , update oraz samą grywalność ) .

Osoby, które podejdą z sercem do tematu nagrodzę łapkami

Pozwolę sobie zadać proste pytanie - nie zważając na poziom trudności grania daną postacią szukam czegoś dla siebie co ma najwiekszy dps obecnie w grze. Więc jaka polecicie mi postać?

True love survives all

Opublikowano

Na gameforge nie ma problemow z pobieraniem, wystarczy w opcjach launchera wylaczyc opcje p2p i sciaga normalnym tempem :D
NA od EU różni się przede wszystkim tym, że jest tam więcej eventów i ogólnie wydaje się że serwery są lepiej zadbane.

Jeżeli szukasz postaci typowo dps to polecam Ci Berserk'a lub Sorcerera. 

Opublikowano

Na gameforge nie ma problemow z pobieraniem, wystarczy w opcjach launchera wylaczyc opcje p2p i sciaga normalnym tempem :D

NA od EU różni się przede wszystkim tym, że jest tam więcej eventów i ogólnie wydaje się że serwery są lepiej zadbane.

Jeżeli szukasz postaci typowo dps to polecam Ci Berserk'a lub Sorcerera.