Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pasek doświadczenia?

KaiMC2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem początkujący i mam pytanko: Na pasku doświatczenia jest niebieska linia a za nią taka lekko niebiestka, gdy najeżdzam kursorem to pisze mi ilość punktów a w nawiasach "Możliwość przywrocenia:", jak te punkty po tym napisie moge przywrócić i dlaczego one się pojawiły ?

Opublikowano

Zapewne zginales. Przy obeliskach stoja Uzdrawiacze Dusz (cos takiego na pl) i u nich uzdrawiasz dusze i oddaja ci te pd ktore sa mozliwe do przywrocenia.

Opublikowano

Na przyszłość. Jeśli ktoś posiada Posesję, Willę lub Pałac, to po śmierci nie będzie miał SS (Soul sickness - Choroba duszy).

Zapraszam na Beta testy prywatnego serwera Aion. >>>klik<<<

Opublikowano

Na przyszłość. Jeśli ktoś posiada Posesję, Willę lub Pałac, to po śmierci nie będzie miał SS (Soul sickness - Choroba duszy).

Dzięki, to tak jeszcze pytanie do posesji: Czy jest możliwość kupienia domku poza Elian tz. np. w Herion, i gdzie to zrobić jak jest?

Opublikowano

Jest taka możliwość. Funkcje takiego Brokera Doków pełnią "Tablice" przed domkami (nie studiami) Więc wystarczy że teleportujesz się do kogoś do domku wyjdziesz użyjesz tablicy i będziesz mieć okno licytacji. Niestety na barusie kupienie posesji / willi jest dość ciężkie bo liczba jest ograniczona a każdy chce mieć taki domek :)

A zapomniał bym za posiadanie domku musisz płacić czynsz grze. Posesja 2kk /tyg Willa 4kk /tyg Pałac 8kk/ tyg.