Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zły balans, losowość czy może p2w ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No k***a już powoli mnie to w*****a co mecz dostaje ludzi którzy majazmieniony wygląd kart, złote karty no i legendarki.

http://screenshooter.net/101737208/xtexkbt

http://screenshooter.net/101737208/vyuqbrj

http://screenshooter.net/101737208/dmdytet

http://screenshooter.net/101737208/bwflwcq

http://screenshooter.net/101737208/yecrfge

jest na to wytłumaczenie ?

Jestem początkujący gram od tygodnia no i co to ma być ?!

Opublikowano

Ogólnie od dawna było wiadome, że dobieranie przeciwników jest wręcz c*****e

Niestety nic na to nie poradzisz

Raz na jakiś czas może trafi ci się jakiś bob

Nie ma mowy tutaj o p2w, ponieważ bez wydawania hajsu w tą grę możesz wiele osiągnąć

PS.

Jeśli jesteś początkujący to oglądaj jakieś streamy z HS'a, szukaj youtuberów i ucz się od nich

ASUS SABERTOOTH 990FX R2.0

AMD FX-8320E EIGHT CORE 3.5GHZ

SAPPHIRE RADEON 7850 HD

CRUCIAL BALLISTIX ELITE 2x8 GB DDR4

WINDOWS 7 ULTIMATE 64BIT

Opublikowano

Grasz zwykłe gry i się dziwisz że dobiera ci dobrych przeciwników? Jesteś idiotą albo nie wiesz co to jest ranked. Jeżeli chcesz grać z przeciwnikami na swoim poziomie to graj rankedy.

Opublikowano

@Win254
Rankedy nie zawsze są lepsze. Ile ja to razy spotkałem złotego bohatera na 20 ranku? 
Chszonszcz­, pozostaje Ci tylko grać i zbierać karty byś mógł stawić czoło takim przeciwnikom jak na zdjęciach.

Opublikowano