Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki hosting wybrać?

Ozi000

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcę założyć serwer Minecraft, ale jestem w tym "zielony" i nie wiem jaki hosting wybrać.

Moje wymagania:

-Duża ilość graczy (najlepiej co najmniej 100)

-Dużo RAM'u (chcę by każdy gracz mógł mieć max. 3 moby)

-Cena do max. 40 złotych

-Dużo miejsca (mapa będzie duża)

Najlepiej żeby był hosting i oferta. Z góry dziękuję.

Opublikowano

Za 40 złotych cóśtam da radę  :O 

Sam mam duży serwer i płace 100zł/ms

A jak już to przeglądałem enderchest.pl i czytałem ofertę Universal. Tam masz 32GB RAM czy 16 GB RAM, dysk 10GB i limit procesora 10%. Załóżmy, że masz tam 16GB RAM, 10GB SSD (inaczej: szybki dysk twardy). Wytrzyma ci na luzie serwer ze 100 online. Zresztą podziel sobie 16384MB na 100. Wychodzi 163. A większa mapa serwerowa jak ustawisz WorldBordera na 10000 kratek albo 5000 wtedy nie powinno ci przekroczyć 6GB na dysku. A pamiętaj, że pluginy też trochę ważą. Ten pakiet kosztuje 29zł na miesiąc. Najlepiej płać PSC, odliczają tylko 14% prowizji! Nie sądzę żebyś miał możliwość przelewu albo PayPal'a.Czyli żeby zapłacić 29zł PSC potrzebujesz minimum 33.06zł! Liczę na like i że pomogłem  :P Link do enderchesta oferty Universal: https://www.enderchest.pl/oferta/universal/

­

Opublikowano