Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki dysk SSD do laptopa w średnim wieku ?

revenge94

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, chciałbym kupić dysk SSD do laptopa, na którym gram w csgo, ewentualnie lol czy wot : samsung np550p5c-s05pl. Jak myślicie przyda się dysk i poprawiłby wydajność, bądź szybkość jeśli zainstalowałbym na nim system, ewentualnie jakąś grę? Wadą tego laptopa jest to, że system mega zamula, nie mówiąc o aktualizacjach do win 8.1 - samsung się nie postarał :/

Edit. Zapomniałem dodać, że nie znam się na tych wejściach i żeby nie kupić jakiegoś złego moglibyscie rzucić linkiem ? 

Opublikowano

Ile masz hajsu? Sprawdź BX100 250GB, korzystam aktualnie, jest szybki, pojemny no i cena przystępna jak na SSD oczywiście. Nie wiem jaka jest Ci potrzebna pojemność, daj jakieś informacje. 

Co do wejść będą takie same wszędzie, szukasz na SATA po prostu

Opublikowano

No myślę, że pojemność średnia czyli około 120-250GB. Wrzucić na niego chciałbym system win 8.1 (nie wiem ile zabiera pojemności) no i np. sprawdziłbym gta 5, bo ostatnio jak odpalam gta 5 to dysk mi coś zamula i użycie dochodzi do 100% no i temperatury ogromne xD

Co dokładnie daje dysk SSD oprócz tego, że szybciej włączy mi się system?

Jak z pieniędzmi, powiedzmy że jeśli naprawdę sprwadza się w laptopach (moj 2 latek) to do tych 400zł jestem w stanie zapłacić za dobry SSD.

Opublikowano

Szybciej zaladuje Ci się gierka, mapka, mniejsza awaryjność i dłuższa żywotność