Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zakończona]• Usługi graficzne - HardStyl3r •

HardStyl3r

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SLeukyv.png

Siemanko!

W tym temacie prezentuję usługi graficzne w moim wykonaniu.

O MNIE

Na imię mi Aleksander, jestem dość młodym, początkującym grafikiem (można by rzec, że na średnim poziomie. ;)).

Obecnie pracuję w Photoshop CS6, czasami pomagam sobie jakimiś zewnętrznymi programami. :)

Byłem również 2 razy grafikiem miesiąca - Styczeń i Czerwiec. :)

Nie owijając w bawełnę - zaczynamy.

OFERTA
Jestem w stanie zaoferować:

• Loga/logotypy

• Tła na fanpage'a

• Prezentacje / zapowiedzi serwerów

• Tła na youtube

• Wszelakiego rodzaju ikonki (np. na serwer głosowy TeamSpeak)

• Miniatury na film

• Wkrótce więcej... cały czas się uczę! :)

PORTFOLIO

• Prezentacje

tOFnXPX.png

rOENSPF.jpg

• Ikona serwera (pseudo "flat")

BWYhjSf.png

SJVi6s1.png

Ct7XK1R.png

ww46cuJ.png

2wNdqV5.png

• Typografie

4wHCIBQ.png

AkWsXF5.png

ymkA73r.png

211Naie.png

SNJ09Mm.png

Paczka darmowych grafik:

srnCFfa.png

0kmWoDP.png

MuAvtBO.png

jUrnO0s.png

2cQBQ0S.png

KlEcuLj.png

z2ivbwo.png

5piPOsa.png

gss4mDX.png

YCIROCM.png

pGPq1jU.png

4PBxlBQ.png

• Loga

36DsbQu.png

Wu3PSys.png

8Pafwxx.png

AKy4cUj.png

kEJmOF9.png

3n2ovEu.png

XXgM7ey.png

eaTTLwr.png

0JpKDM6.png

9vTQGEB.png

• Tła na kanał YouTube

sePjCEL.jpg

tcxjtC2.png

• Tła na facebooka

5USlO7l.png

sfp56JP.png

• Miniatury do filmów

kWQC7Ov.png

sygnatura.png

• Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano