Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer poniżej 4000 zł - pytania

MajuPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

planuję złożyć komputer w cenie poniżej 4000 zł, jestem zielony w tych tematach, jednak trochę poczytałem i złożyłem taki komputer:

http://www.morele.net/inventory/info/FIkE4/

Główną uwagę zwracam na dobrą kartę graficzną i procesor. Pamięcią RAM się nie przejmuję bo z czasem jak będzie potrzebne więcej to dokupię. W przyszłości może będę chciał pokręcić procesor, dlatego wybieram procka z odblokowanym mnożnikiem.

Mam następujące pytania:

1. Muszę dokupić do tego monitor i zmieścić się w moim budżecie poniżej 4000 zł, proszę o propozycje co do monitorów.

2. Czy zasilacz o mocy 530W wystarczy?

3. Co byście zmienili w tym zestawie aby zaoszczędzić na cenie i nie tracąc na wydajności?

4. Czy cały zestaw będzie ze sobą dobrze współpracować i nie będzie żadnych problemów :D

Opublikowano

Jedyne co mi przeszkadza w tym zestawie za 3500 to procesor, zablokowany mnożnik oraz 3,2GHz licze na trochę więcej.

Monitor mi nie odpowiada ponieważ typ matrycy to IPS, szukam TN, oraz najlepiej 75Hz

Czemu nie MSI Radeon R9, patrząc na specyfikację to bez porównania lepsze od GeForce a cena prawie ta sama?

Opublikowano

TN matryca to słaba matryca, IPS jest o wiele lepsza.. GTX970 w tym segmencie cenowym nie ma praktycznie konkurencji. Procek da rade, a jezeli chcesz oc to musisz zwiekszyc budzet.

internet to nie jest jakis oddzielny swiat gdzie ludzie zapomnieli o swoich emocjach

Opublikowano