Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę Test Game Masterem lub Moderatorem Forum na prywatnym serwerze metin DOŚWIADCZENIE!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nazywam się Łukasz mam 19 lat 

aktualnie jestem moderatorem na:

http://forum-aliner.com.pl

Posiadam doświadczenie, i chcę spróbować czegoś nowego.

Pracuje i mam dużo czasu, gdyż w pracy używam komputera i szukam zapełnienia swojego pustego czasu.

Posiadałem funkcje GM na serwerze Metin 5s1 

gram w metina od 5 lat i posiadam bardzo duże doświadczenie dotyczące tej gry

mam za sobą bagaż wspomnień z tej gry

Posiadam sprawny mikrofon 

Kontakt: 

GG: 52754180

ew. na team speak.

Opublikowano

Z tej  strony Raczek: Administrator Forum AlineR. Moderator ten, który jest na forum, prowadzonym przeze mnie po rozmowie twierdzi że to nie on napisał ten temat.

Więc mamy do czynienia z podszywaniem się. Moderator ten nie posiada nawet konta na MPCforum. Więc dziękuję, sprawę uważam za wyjaśnioną.

~ Nie wspomniałem: zostałem upoważniony do reprezentowania prawdziwego Łukasza w tym temacie.

call of duty zombies GIF by Omaze

Opublikowano

Bez sensu... To forum to jedno wielkie dno. Pięć postów na krzyż. Jeszcze ta Twoja reklama.... Wygląda to co najmniej śmiesznie. ODRADZAM

(: .ćyż usnes am eiN

Opublikowano

Nie polecam. Osoba jest niedoświadczonym moderatorem jako i TGM. W większości praca tego osobnika jest słaba. Często można się na nim "przejechać". Faworyzuje swoich kolegów, koleżanki. Ostatnie co chciałbym to fałszywość jego najlepsza cecha. :')