Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jezyk programowania (pytanko).

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam do was pytanie ziomeczki ;), prosze aby w tym temacie wypowiadały sie tylko osoby ktore znaja sie na tej rzeczy i robily juz kiedys (ewentualnie) cos podobnego. Jaki jezyk programowania polecacie do pisania czitow do gier? A szczegolnie do csgo. Dodam, ze jestem KOMPLETNIE ZIELONY w tych sprawach. Nie umiem nic, chce sie nauczyc. Jesli ktos sie dobrze zna na tym jestem gotow zaplacic za nauki ;). PRosze pisac pod tematem i dziękuje :)

Jesli chcesz bym zobaczyl co piszesz/odpowiadasz mi napisz na początku posta @DangoPL

Opublikowano

@matizal77 Czyli od czego mam zacząć? :D Tak dokladnie, jesteś w stanie podlinkować jakies tutki? :)

Jesli chcesz bym zobaczyl co piszesz/odpowiadasz mi napisz na początku posta @DangoPL

Opublikowano

@matizal77 Czyli od czego mam zacząć? :D Tak dokladnie, jesteś w stanie podlinkować jakies tutki? :)

Sam się uczyłem c++, ale do tego trzeba mieć zaparcie i sporo wolnego czasu.

Na początku cpp0x.pl Ci wystarczy.

Ex Lider Counter-Strike

Opublikowano

Wczesniej miałem zamiar nauczyć się C# by pisać skrypciochy do lola ;) tylko nie moglem znalesc jakiegos zadnego dobrego kursu, si-szarp.pl tez jakos nie ognarnialem, ale z tego co widze tej cpp0x.pl jest w miare dobry więc raczej przystąpie do C++  :rolleyes: Ma ktoś jeszcze jakies przydatne informacje do powiedzenia? :)

Opublikowano