Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki procesor i karta?

Kseyo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie, jaką kartę graficzna, i procesor zakupić? To moje specyfikacje:

Płyta główna:

Producent ASUSTeK Computer INC.
Model M2N68-AM Plus (AM2)
Dostawca Chipsetu NVIDIA
Model Chipsetu GeForce 7025
Rewizja Chipsetu A3
Dostawca mostka południowego NVIDIA
Model mostka południowego nForce 630a

Rewizja mostka południowego A2

Zasilacz:

tracer 4life 400W

Co sądzicie? Jestem w tym kompletnie zielony.
Opublikowano

a ten sam procesor który podałem pod obecny zasilacz wejdzie?

@edit:
dobra stwierdziłem że kupuje raczej to:

GeForce Palit 9600GT 512MB DDR3 HDMI PCIe

PROCESOR AMD ATHLON 64 X2 4600+ AM2 2.4GHz BOX

dodaje zdjecie moich pozostałych podzespołów:

ebf5b90ad5522.png

Podajcie jakiś niedrogi zasilacz jeżeli ten co posiadam nie wytrzyma tych podzespołów :(

Opublikowano

Pod tym zasilaczem mógłbyś nawet phenoma wrypać, dałby radę, ale to jest zasilacz z czarnej listy więc różnice z nimi bywa (mój ma już 7 lat i dalej ciągnie w 2 kompie)

Opublikowano

więc zaryzykować i kupić tą grafe i proca? ten komp ma być do stycznia ale obecnie nie da sie wgl w nic grać

i czy jak kupie to wystarczy na wszystko W?

Opublikowano