Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zasponsoruję serwer !

zoxovsky

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie ! basic2-031_hi_bubble_welcome-32.png

Jestem nowy w sponsoringu serwerów metin2 jako, że straciłem wenę do grania na serwerach prywatnych (padające po 2 tyg. przez bugi) wpadłem na pomysł, że mogę zasponsorować maszynę do gotowego lub w 75% gotowego projektu (medium z elementami harda) metin2.

Oferuję dedyka o specyfikacji :

Blue_Time_Machine_B.png

Procesor : Intel Xeon E3 1225v2

Rdzenie/wątki : 4 c / 4 t

Częstotliwość : 3.2 GHz+

RAM: 16GB

Dysk : 2x 2 TB SATA LUB 3x 128GB SSD

Sieć : 1Gbs

Transfer : Bez limitu

Anty-DDoS : Sieć 3 Tbps

Wymagania :

alert-circle-red-32.png

Osoba musi mieć min. 18lat.

Kontakt telefoniczny, dobrze by było facebook i gg.

Być miłym i sympatycznie nastawionym na humor.

Przyjmować krytykę na klatę w końcu uczymy się na błędach :)

Ode mnie mogę zaoferować pomoc w konfiguracji systemu dedyka etc. Pomysły dot. serwera to co gracze lubią !

181-32.png

Zapraszam tylko zdecydowane osoby na PW z dogłębnymi pytaniami.

Liczę na poważną i owocną pracę przez baaaardzo długi okres.

1385681103-U843596.jpg

Opublikowano