Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wybór Karty Graficznej

adikasYou

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jako że nie znam się za bardzo na komputerach potrzebuje pomocy w wyborze karty graficznej , karta ma starczyć do niezbyt wymagających gier jak League of Legends 

Zasilacz : Pc Power supply model take me 400 

Procesor Intel Pentium Dual Core E5400 2,70 GHz

Płyta Główna ASUSTeK P5KPL-AM IN/ROEM/SI

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

budżet, jaką masz teraz (o ile masz), czego jeszcze oczekujesz? cokolwiek ? ob do tego to ci możemy polecić grafikę za 800zł nawet.­

"Jesteśmy ludźmi, bo popełniamy błędy i na nich się uczymy."

Opublikowano

Do 500 zł , może być używana , wcześniej miałem geforce 9500 gt 1gb ale się spaliła , teraz ciągne na jakiejś integrze która starcza jedynie do internetu . Jedynie coś takiego jak Lol , heroes of the storm , więszkość czasu spędzam na konsoli .  

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

­Z czasem będziesz modyfikować kompa? Zmiana procesora etc? Jeżeli tak to do 500zł mogę ci polecić używanego Radeona R9 270 2gb ddr5, wiedźmin 3 na średnich (jak kupować grafikę to na parę lat).

Tutaj masz link: 

http://allegro.pl/karta-graficzna-gigabyte-radeon-r9-270-gwarancja-i5461550039.html

http://allegro.pl/amd-radeon-sapphire-r9-270-oc-dual-x-2gb-gddr5-256-i5457135024.html

Opublikowano

Jeżeli będzie rozwijać kompa, czyli zmieni procesor i wgl w przyszłości to ta R9 jest jak najbardziej na miejscu.

Ale na ten moment, to można też tak: