Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Boty itp - początkujący

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w heardhstone i moje pytanie to- czy dużo jest osób którzy uzywają botów i te inne i czy są za nie bany ? Warto w ogóle grać w tą grę ? Jak zdobywać nowych bohaterów ? I są też w tej grze smurfy ? I czy dużo osób gra ?

Opublikowano

Sporo osób gra na botach, bany za nie sa zadkoscia.

Czy warto grac? 

Ja polecam, jedna z moich ulubionych gier na pcta.

Jednak czy Tobie bedzie sie podobac to zalezy od Ciebie, czy lubisz grac po prostu w tego typu gry. Najlepiej zainstaluj sobie, pograj chwile i sam ocenisz czy warto dalej grac. 

Zeby odblokowac danego bohatera musisz go pokonac w walce z komputerem (proste).

Smurfy? No, nawet jesli sa to szybko wbijaja wysokie rangi. Jednak za duzo takich smurfow nie ma.

Gra bardzo duzo osob, na przeciwnika czeka sie kilkanascie sekund.

Sorry, za orto, znowu sie cos zepsulo ;/

giphy.gif

Opublikowano

A jest takie coś jak lepszy bohater od drugiego czy po prostu wygrywa ten kto lepiej gra ? I opłaca się grać tymi podstawowymi taliami czy lepiej swoimi ? I na początku jakimi postaciami warto grać ? (mam narazie tą babke maga i paladyna)

Sorry za takie głupie pytania, ale nigdy nie grałem w gry typu Hearthstone.

Opublikowano