Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka informacji dla nowego gracza

BlackWizard6

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem stosunkowo nowy w ArcheAge i mam kilka pytan:

1)Co to jest patron?

2)Mam 28 lvl, darkrunnen i ciagle dostaje iteamy, ktore daja wiecej sily niz zrecznosci...

3)Nodachi, 2x1h sword, albo 2xdagger?

4)Kiedy bede mogl mnie wiecej mysle o budowie jakiegos konkretniejszego statku niz lodka?

5) NAJWAZNIEJSZE! Bedac w Vellanell, dokladniej w Lutesong Harbor, bo oddaniu glownego questa nie dostalem kolejnego. Bylo to w jakims malym domku, gdzie byl Bacht i jakas babka na G. Ukonczylem kraine, robie kolejna, a questu glownego dalej nie mam...

6)Da sie sprawdzic ile na Shatigonie jest ludzi?

7)Gdzie zapisac sie na dungeon?

8)Czy da sie transmogowac iteam? tzn. jak mam bron z dobrymi statami, ale wyglada tak troche slabo, to czy moge zmienic jej wyglad na inna bron zachowujac staty?

Opublikowano

1. Patron to taki pakiet vip który możesz kupić od graczy lub za swój hajs na stronie.

2. I co z tego? :D

3. 2x 1h

4. W późniejszym etapie gry? :D

Opublikowano

Witaj.

1. Patron jest obowiązkowy jeśli chcesz grać.

2. siła > agility/stamina. Darkrunner jest oporowy jedno combo kryty po 7k z średnim gearscore 3000

3. 2h dostanie ładnego buffa w patchu 1.8 + wychodzi taniej niż 2x 1h

4. Po wbiciu 50 lvla jeśli będziesz miał patrona.

5. Sprawdz dokładnie questlog jeśli nie ma tam nic to znaczy że questy odblokują Ci się po wbiciu wyższego lvla.