Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

nieobecności w szkole ile max

Gość RacjonalnyCzłow

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mam problem i pytanie ile można max opuścić w szkole  godzin jestem 3 technikum 150 godzin opuszczonych, zaczynam się martwić

Opublikowano

­Jeżeli jest 51% nieobecności w całym roku szkolnym (dodatkowo nieusprawiedliwionych) to wtedy albo:

- w przypadku maksymalnie dwóch jedynek - możesz je poprawić

- w przypadku maksymalnie 10 nieklasyfikowań - możesz je poprawić, ale poprawy są bardzo szybko, bo chyba tydzień od wystawienia ocen

- w przypadku kiedy masz i jedynki i nieklasyfikowania  - nie możesz nic z tym zrobić. Mógłbyś chyba ewentualnie gdyby to były 2 takie przedmioty (1 z jedynką i 1 z nieklasyfikowaniem).

­VeIMQWU.png

Opublikowano

Przecież 150 godzin nieobecnych to tylko jakieś 20 dni, więc raczej nie grozi ci z niczego nkl. Ja kiedyś z powodów zdrowotnych nie chodziłem do szkoły przez miesiąc i nikt nawet nie wspomniał nic o nieklasyfikowaniu.

2tiVkFa.png

Shinden jeździ Multiplą

Opublikowano

Wiesz .. w sumie to zależy od szkoły. Ja w 3 klasie miałam 196 usprawiedliwionych (Pierwszy semestr), w drugim oko 300 pewnie było. Ale zdać, zdałam (Poprawne:p).

@Ariness - Ucieczka z lekcji, a choroba to całkiem inne rzecz. Fakt, że autor nie napisał czy uciekał czy coś .. ale nauczyciele i wychowawca inaczej patrzą na ucieczkę, a chorobę ......

Opublikowano