Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

TERA STEAM : Reaper - dziwna klasa. Pytania - build, exp

Clineq13

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam kilka pytań odnośnie grania klasą reaper. Co dziwne z początku nie skumałem o co chodzi z tym startowym levelem. Porobiłem fabularne misje osiągając 58 lvl ale pytanko : Co dalej? Jestem początkującym - wbiłem archera do 40lv i zagrałem reaperem bo strasznie mi się ta klasa podoba. Chciałbym prosić o pomoc kogoś doświadczonego; kogoś kto może mnie poduczyć tajników tej zacnej gry czy to w topicu czy to na pw bądź inną drogą komunikacji ^^. Ogólnie mam pytania takie jak :

1. Gdzie expić? Wiadomo.. 58lv to już dość duży i miejsca pewnie są ograniczone.

2. Gdzie dropić przedmioty? Chodzi mi o przedmioty dla mojej klasy bądź jak na nie zarobić ( w jakich miejscach etc )

3. Jaki ' build ' wybrać - czyli jakie przedmioty powinienem stosunkowo kupować pod max lvl oraz jakich czynników się trzymać gdy już go dobije - pełna broń, ekwipunek

Ogólnie chodzi mi o to jak najlepiej przygotować się do pvp itd itp :). Z góry dzięki :>.  <3  <3  <3

Opublikowano

Do dwóch pierwszych pytań na tym levelu jest ta sama odpowiedź według mnie ;)

Wszystko co ci jest potrzebne otrzymasz z misji :)

Nikt nie będzie spał spokojnie

Opublikowano

Do dwóch pierwszych pytań na tym levelu jest ta sama odpowiedź według mnie ;)

Wszystko co ci jest potrzebne otrzymasz z misji :)