Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki zasilacz do MSI R9 270X Gaming 2G OC 2GB GDDR5

mp1337

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do wykorzystania 100zł ponieważ muszę kupić jeszcze kartę.Zasilacz ma być nowy.Na oku mam 

http://www.kurtmedia.pl/product-pol-603511-Zasilacz-ATX-TACENS-MARS-GAMING-MP500-500W.html

http://www.kurtmedia.pl/product-pol-268750-PSU-LOGIC-500W-.html

Ale nie znam się na tym.

Mój Komputer:

Płyta główna:Asus P8H61-M LX

Procek:Intel Core i5-2400 CPU 3.10 Ghz

Karta graficzna:Nvidia GeForce GT 520

Zasilacz:Akyga 500w AK-B1-500  

Sry za białe tło ale kopiowałem moje pytanie z innej strony.

Opublikowano

Wiesz co? Sam mam Radeon R9 270X od Sapphire i kupiłem zasilacz używany za 116zł, a mianowicie Chiftec 550W. Mogę ci coś znaleźć bez problemu.

Btw. pamiętaj, że używany zasilacz, ale markowy! Przeżyje więcej niż nowe gówno za 100zł. A zasilacz powinien chodzić spokojnie 5-7 lat, a te używane co są na allegro, często mają góra 2 lata. Więc ważne, żeby znaleźć w miarę interesujący ciebie model.

#edit UWAŻAJ! Przypomnę tylko, że ta grafika, którą checsz kupić, czyli R9 270X, wymaga dodatkowe zasilania 8-Pin i 6-Pin. Więc nowy zasilacz wyposażony w takie gniazda jest tym bardziej drogi. Używany ja kupiłem za 116zł i to markowy (no może nie jest to super marka, ale jest to znana firma, która po prostu robi dobre zasilacze, które są praktycznie bez awaryjne) ;)

"Jesteśmy ludźmi, bo popełniamy błędy i na nich się uczymy."

Zarchiwizowany