Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Naprawianie Smite trwa strasznie długo

MaQuden

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, jestem nowy w smite i właśnie pobrałem. Pobierały sie jakieś 3-4 patche i pisało vaildating czy coś. Teraz jest naprawianie i ciągle na 23% siedzi i idzie co 0.1 co kilkanaście minut. Nie wydaje mi sie że kazdy ma takie coś więc pytam sie czy da sie coś zrobić :C

Właśnie to wyłączyłem. Teraz pisze Vaildating i nic. Nie rusza sie nic długo. Co się dzieje! Reinstal i pobieranie odpada bo mój net jest na to za świetny :C HELLPPP

Opublikowano

Teraz zresetowałem laptop i zaczeło się pobierać 300mb... JA NIE WYTRZYMIE Jaki jest teraźniejszy patch bo mi się pobiera   2.6.2740.0

Opublikowano

Czyli nie mam aktualnego o jakąś 0.0001 ? xD

właśnie wszystko się skończyło i pisze Vaildating znowu :ccc

Opublikowano

Pobrał mi się najnowszy patch i sie instaluje. Jest 99% i nic sie nie rusza pół godziny. Nie chce zepsuć bo wcześniej to od razu kompa wyłączałem. Da się coś zrobic!!!???

Opublikowano

Pobrał mi się najnowszy patch i sie instaluje. Jest 99% i nic sie nie rusza pół godziny. Nie chce zepsuć bo wcześniej to od razu kompa wyłączałem. Da się coś zrobic!!!???

wypiepsz gre za pomoca manualunistalla i potem zawsze odpalaj jako administrator jak to nie pomoze polecam format

Opublikowano

Witam.

Jeżeli gra wolno się pobiera, czy też patchuje to polecam sprawdzić swoję łącze.
Wielu osobom pomaga odpalanie launchera jako administrator.