Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Karta graficzna

TurboX7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym zakupić sobie do mojego komputerka kartę graficzną i nie wiem jaka byłaby najlepsza , jeśli chodzi o wydajność w grach. Dodam iż mam na ten wydatek +1000 złotych ; ). Jestem skłonny kupić z strony " newegg.com" ,bo tam są fajne ceny kart ale nie znam się za bardzo , więc zwracam się do Was ;)

-Procesor: Intel Core i5 3340

-Pamięć RAM: 8 gb DDR3

-Płyta główna: Gigabyte Technology ( chyba to jest to)

Jak trzeba byłoby podać jeszcze jakieś informacje o komputerze to podam. Z góry dziękuję za pomoc  :D

Opublikowano

podam wszystko co tam miałem napisane na zasilaczu: ocz technology zs series power supply 750W

Coś takiego

mogę fotkę tego dać jak trzeba

Opublikowano

zasilacz jest dobry/markowy i duża moc więc możesz zrobić tak kupić jakąś R9 280x 

podaj nazwę płyty głównej bo bez tego mogłbyś dołożyć ramu ale narazie 8gb starczy do gier ale i tak podaj nazwę płyty ściągnij program "Everest"

Pomogłem ?? like

Opublikowano

Nazwę płyty głównej weźmie po prostu z płyty głównej (wystarczy otworzyć obudowę, jak z zasilaczem). Druga sprawa to czy karta ma być nowa? Wydaje mi się, że zależy ci na nowej, ale pytam nie bez powodu. Na alledrogo(potocznie nazywane allegro) można okazyjnie znaleźć R9 290 używaną (oczywiście karta jest niemal nowa często, lub używana pół roku, rok) a cena jest sporo niższa.

I tak oto znalazłem ci za 930zł R9 290, link: