Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z zakupem serwera TS3 - (brak Querty 10011)

waldorio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nie znam się totalnie na TS3 jednak potrzebuje serwer na który będę mógł się połączyć z programu YaTQA.

Jednak aby połączyć się z serwerem przez ten program, potrzebuje Querty Port 10011, którego tutaj się nie da zmienić. Więc wychodzi na to że muszę znaleźć serwer gdzie będzie już taki port ustawiony.

Zakupiłem serwer na net-speak.pl, jednak domyślny port quert na tej stronie jest zupełnie inny niż ten dozwolony w programie YaTQA .......... I tam również nie da się go zmienić.

Może ktoś mi powiedzieć gdzie założe tani serwer z tym cholernym Querty Port 10011 ?

PS.Nie może być to serwer postawiony u mnie na PC bo mam za duze lagi.

Opublikowano

Rozumiem że kupiłeś serwer na sloty w net-speak ?

Tak kupiłem 10 slotów, na net-speak. I tutaj jest Port TCP (QUERY):  22177

I nie da się go zmienić. A ja potrzebuje taki z portem 10011 ;/

Opublikowano

Jeżeli chcesz kupić gotowy serwer z standardowym portem to zakup VoiceVPS na net-speak 

Najniższa cena:

Lokalizacja PL: 33 zł

Lokalizacja EU: 19 zł

Jeżeli chcesz coś tańszego to możesz zakupić najtańszy VPS na OVH za 9 zł i postawić tam serwer ts3.

Dodam że przy tych opcjach standardowo dostaje 32 sloty No Licensed 

8zYYF16.gif?1

Opublikowano

I jak kupie ten za 19 to będzie na nim Port QUERY:  10011 ?

Bo szczerze mówiąc wolałbym nie wydać znowu kasy na serwer który m sie nie przyda.

Opublikowano