Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę Technikiem] Timcio

Timcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:ninja:  Witam Wszystkich bardzo serdecznie !  :ninja: 

Zapraszam 

O mnie

• Wołają mnie "Timo" mam 19 lat i od ponad 2 lat zajmuję się serwerami głosowymi Ts3. Mieszkam w UK ( United

Kindgdom ) Anglia a dokładnie Birmingham. Na co dzień pracuję jako elektryk lecz nie w każdy dzień. Mam sporo 

wolnego czasu i chciałbym to jakoś wykorzystasz w formie pomocy. Swój serwer mam od około 20 miesięcy i nigdy nikt na niego 

nie narzekał. 

Oferuję

1. Ustawienia wszystkich potrzebnych permission.
  2. Ustawienia permission kanałów.
  3. Pomysł na wygląd, cel serwera Teamspeak3.
  4. Uczciwość i szybką pracę.
  5. Szybki kontakt.
  6. Pomoc w wszystkim co związane z Ts3.
  7. Wszystko za darmo.

Wymagam

1. Kulturalnej administracji.
  2. Pewności siebie.
  3. Opisania w szczegółach problemu / prośby.
  4. Licencji | Slotówki
  5. Łatwego kontaktu

Kontakt

• GG 50427581
  • PW Forum
  • Komentarz

Pomagam za darmo i bezinteresownie. Chciałbym również dodać, jeśli ktoś będzie chciał zaszkodzić lub oczernić

niech to zrobi z dowodami albo niech wypisuje prawdę iż nie dodaję tego postu aby kogoś wkurw*** itp tylko aby 

pomóc ludziom którzy zaczynają korzystać z Ts3. Pozdrawiam !  <3 

Zaznaczam  że nie pracuję na serwerach z crack licencją oraz na +/-30 slotach. 

Opublikowano

Nie polecam tego użytkownika... jak się mu powie prawdę bądź coś co mu przeszkadza, chroni się "DDoS'ami" mianowicie ddosuje daną osobę ;)