Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do gier

xFlinz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy takie specyfikacje komputera są dobre i będę mógł spokojnie pograć w wychodzące gry na najwyższych bądź wysokich detalach (jestem zielony w sprawach technicznych, nigdy nie składałem komputera i chciałbym się nieco dowiedzieć). I5 4690k, Silentium PC Fera 2 HE1124, AsRpck H97 Anniversary, Gigabyte GeForce GTX 970 4GB Gaming, Goodram DDR3 8GB 1866mhz CL10, WD BLUE 1TB, Crucial MX100 256GB, Samsung DVD+/-RW SH-224DB, Zalman Z3 PLUS, Thermaltake Smart SE 530W Modular.

Jeśli chodzi o procesor to zgaduję, że nie będę chciał się bawić w żadne kręcenie, więc ewentualnie da się zmienić na inny?

Opublikowano

Chcę go złożyć w Komputroniku, a tam cena wynosi około 4600 zł (wiem, że da się złożyć go taniej, ale muszę w tym sklepie). Zastanawia mnie jeszcze taki zestaw:

Crucial Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz, Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache, Thermaltake Smart SE Modular 530W, Zalman Z3 PLUS CZARNA,  Gigabyte GeForce GTX 970 4GB, Asrock B85 Anniversary, Intel Core i7 4790. Tutaj nie ma możliwości podkręcania procesora i ten zestaw wynosi około 4400/4500 zł

Opublikowano

Komputer będę kupywał dopiero na początku czerwca, więc jeszcze trochę czasu. Dobry jest ten zestaw, czy lepiej coś zmienić?

Opublikowano

Jeśli chodzi o samą wydajność w grach to jest jakaś duża różnica pomiędzy I5 4590 (lub i5 4690) a i7 4790? i5 4690 wystarczy do gry na ultra lub bardzo wysokich detali?