Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zrobic skille na serwerze Naruto?

Finlay

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Jak albo jakim programem [ do ktorego moge dodac profesje swoje z naruto, które sam zrobiłem.]  moge zrobic skill'e do postaci z naruto np. niesmiertelnosc na kaiten itd. Jestem w tym początkujący więc proszę o pomoc!

Opublikowano

data>spells i tutaj masz spells.xml gdzie deklarujesz zrobione czary w data>spells>scripts

polecam zaczac nauke LUA, jest bardzo banalne, wystarczy znac zasade ifow, endow i petli.

W dodatku napisales to w zlym dziale.

Skrypty LUA Tibia za darmo!

Opublikowano

Proszę o przeniesienie tematu wtedy. Masz może jakis link do programu , bo wiedzialem ze te spelle tam akurat sa, tylko chcialbym pare dodac , a nie wiem jak.

Opublikowano

Sa jakies spell creatory, ale sa one slabe i jednak jakies podstawy lua trzeba znac. W nich nie zrobisz odpychajacego czaru, jakiegos na szybkosc czy leczenie.

Opisz to co masz, jaki silnik, protokol i pomysly. Moze php, css znasz?

Skrypty LUA Tibia za darmo!

Opublikowano

Silnik NTFS 0.3.6 Ogolnie serwer jak na razie stoi na dedyku linux. A co do tego co potrafie to hmm... Robilem postacie w vocation.xml, source mam od znajomego, który na razie dziala dobrze. Klient serwera jest wziety z internetu bo tam byla wiekszosc sprite do postaci itd, więc transformy tez zrobilem. A tak to nigdy nic w tym nie robilem takiego , wiec nie znam sie na tym.

Opublikowano