Skocz do zawartości

Kompleksowa edycja clienta pod bota

Polecane posty

Kompleksowa edycja clienta pod bota


 


Do calej pracy potrzebujemy tylko i wylacznie edytora hexow. Zalecam sciagniecie XVI32, gdyz takiego ja uzyje w poradniku.


Edytor heksadecymalny (edytor dyskowy, edytor binarny) – program do edycji plików (w tym binarnych – wykonywalnych), w którym pojedyncze znaki (bajty) przedstawiane są w postaci heksadecymalnej, czyli zapisane za pomocą liczb o podstawie 16 (np. znak spacji odpowiada liczbie 0x20). Wikipedia

 


Download XVI32


 


1. Zmiana IP


Program powinien sprzedstawiac sie w taki sposob:


Tqy0Wrx.png


 


Od razu przechodzimy do zaladowania clienta. Nalezy wcisnac CTRL+O, albo kliknac File>open i wybrac plik .exe.


Idac krok dalej musimy znalezc aktualne IP i je podmienic, wiec naciskamy sekwencje klawiszy CTRL+F i wpisujemy .cipsoft


 


Ti0vmR9.png


 


Posiadajac juz numeryczne IP mamy do zmienienia wszystkie te, ktore sa zaznaczone w kwadracie


 


OHGTptb.png


 


Na nasz przyklad wezmiemy adres lokalny 127.0.0.1 i od razu widzimy roznice w ilosci znakow, gdyz moje IP ma zdecydowanie mniej, niz to zapisane w cliencie, dlatego tez miejsca, gdzie nadal widnieje urywek starego adresu musimy wpisac NULL (00). Robimy to naciskajac TAB i wpisujac dwa zera


 


Ros05uD.gif


 


Wykonujac wszystko tak jak jest na gifie IP zostanie zmienione.


 


2. Zmiana RSA Key


 


Na sam poczatek analogicznie do wyszukiwania IP znajdujemy tutaj 1247. Akurat w naszym cliencie (8.60) znajduje sie on pod IP.


Caly ciag znakow musimy usunac, dlatego tez zaznaczamy na koncu RSA i klikamy Delete, az do ostatniej cyfry.


Nastepnie musimy to zastapic tym:



109120132967399429278860960508995541528237502902798129123468757937266291492576446330739696001110603907230888610072655818825358503429057592827629436413108566029093628212635953836686562675849720620786279431090218017681061521755056710823876476444260558147179707119674283982419152118103759076030616683978566631413

lub w przypadku Legends of Shinobi. Nalezy pamietac, że ten jest o jeden znak krotszy, dlatego dodajemy na koncu znak NULL (00)



95806122881260292338857244314793268692963542181291765412465102492906174059823404380242120699793503872601749567272018237006409029440864590505871008218821882910127987400197119958030751101480641795512547666889668943373544347237780774640191364425367672992857134696663035302604880954867501463638879457191176917339

3. Zmiana Portu


 


Jedziemy na sama gore, bo wyszukiwanie standardowo szuka tylko te wartosci, ktore sa ponizej, a nie w calosci pliku.


Wciskajac CTRL+F zaznaczamy Hex String i wpisujemy B9 03 1C


(prosto tlumaczac 03 1C oznacza 7171, a B9 po prostu okresla, ze tutaj znajduje sie port)


 


sXDkFq7.png


 


Gdy chcemy zmienic domyslny port na 8232 otwieramy windowsowy kalkulator z widokiem naukowym, wpisujemy je i klikamy po lewej stronie Hex.


 


p6vlhOP.png


 


Otrzymane 20 28 zamieniamy kolejnoscia i wychodzi nam 28 20, tak samo z portem 2451 dostajemy 09 93 = 93 09


 Nasz wynik zmieniamy z domyslnym 03 1C, pamietajac zeby B9 zostawic.


 


4. Zmiana wersji


 


W przypadku, gdy bazujemy na wersji 8.60 (w kalkulatorze wpisujemy 860, 8.54 = 854) bedzie to 5C 03(przed odwroceniem 35C)


Wyszukujemy 68 5C 03 00 00


 


UM43CSF.png


 


I naszym zadaniem bedzie zrobienie z tego klienta 8.0, dlatego w kalkulatorze wpisujemy 800


otrzymane 03 20 zmieniamy kolejnoscia i wyjdzie nam 20 03.


 


 


Za jakis czas napisze rowniez poradnik o wyciaganiu z clienta RSA key, portu, ip, wersji i innych bajerow.


Oczywiscie zabraniam kopiowania na wszelakie fora, uzywania tych zdjec i podpisywania sie pod moim poradnikiem.


 



Skrypty LUA Tibia za darmo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Pozdrawlaju was


  • Oczyszczać partię uwzględniając wskazania bezpartyjnych ludzi pracy – to wielka rzecz. Da nam to poważne wyniki. Uczyni to partię awangardą klasy znacznie silniejszą niż poprzednio, awangardą mocniej związaną z klasą, awangardą mającą większe możliwości prowadzenia klasy do zwycięstwa wśród mnóstwa trudności i niebezpieczeństw.

    • Źródło: O czystce partii, 1921

Udostępnij ten post


Link to postu

XVI32 na dłuższą metę się nie sprawdza, polecam HxD Editor

Ma o wiele więcej funkcji takich jak np. porównywanie co jest przydatne w niektórych przypadkach gdzie możemy porównać dokładnie 2 pliki.

Szukanie w nim jest wygodniejsze i ma ładniejszy interface.

 

 

Oficjalna Strona:

https://mh-nexus.de/en/hxd/

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

a jak odnaleźć port ? Dajmy na to na moim servie jest on inny niz 7171.. Jak znaleźć ten właściwy ? 

Mozesz uzyc polecenia netstat, a jesli bedzie to zbyt zaawansowane to uzyj programu currports, chociaz entuzjasta takich rozwiazan nie jestem. Lepiej zrobic to recznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

co w przypadku gdy chcemy zrobic wersje na ots? tzn gdy zmieniamy z 8.42 na np 2.50? szukam 68 4A 03 00 00 i zmieniam to na 68 FA 00 00 00 (bo 250 po zmianie na hexy daje FA) i dalej nie dziala :C jesli ktos to ogarnia to prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu

A ogarnąłby ktoś przerobić clienta pokemon advnetures? bo mi wyskakuje że program nie będzie działał na moim komputerze i lipton :/

Udostępnij ten post


Link to postu

Czy jest możliwość edytowania adresu id, czy też nazwy hex przedmiotu? Bo o ile się nie mylę, to są dwa zapisy itemu ID np: "3485" i jakiś inny, to chyba hex "1C 4B" 

Problem polega na tym, że na tym serwerze gdzie gram jest inne ID ciał i przedmiotów niż w bocie i on tego nie widzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Czy jest możliwość edytowania adresu id, czy też nazwy hex przedmiotu? Bo o ile się nie mylę, to są dwa zapisy itemu ID np: "3485" i jakiś inny, to chyba hex "1C 4B" 

Problem polega na tym, że na tym serwerze gdzie gram jest inne ID ciał i przedmiotów niż w bocie i on tego nie widzi.

nie, to już jest od serwera

Udostępnij ten post


Link to postu

 

Czy jest możliwość edytowania adresu id, czy też nazwy hex przedmiotu? Bo o ile się nie mylę, to są dwa zapisy itemu ID np: "3485" i jakiś inny, to chyba hex "1C 4B" 

Problem polega na tym, że na tym serwerze gdzie gram jest inne ID ciał i przedmiotów niż w bocie i on tego nie widzi.

nie, to już jest od serwera

 

Jest możliwość jakiś zmian? Skoro, to jest od strony serva, to może pobrać ID tych przedmiotów i ciał i edytować NG w jakiś sposób. Wprowadzić mu nowe dane.

Udostępnij ten post


Link to postu

Może i się da ale reverse crafting nie jest taki prosty i nie ma dużo poradników na ten temat. nie zapominaj, że elfbot był robiony pod real tibie i twórcy nie przewidzieli, że będzie odpalany na customowych clientach więc nie dali możliwości zbytniej ingerencji w takie rzeczy. Wydaje mi się, że łatwiej będzie napisać swojego bota niż to edytować.

Udostępnij ten post


Link to postu

Może i się da ale reverse crafting nie jest taki prosty i nie ma dużo poradników na ten temat. nie zapominaj, że elfbot był robiony pod real tibie i twórcy nie przewidzieli, że będzie odpalany na customowych clientach więc nie dali możliwości zbytniej ingerencji w takie rzeczy. Wydaje mi się, że łatwiej będzie napisać swojego bota niż to edytować.

Może jest możliwość napisania skryptu do NG 4.5.0 który otwierałby ciała. A stworzenie bota, to jednak dla mnie jest dosyć spore wyzwanie, jeśli już, to służyłby mi do expienie i zbierania loota, bo nic więcej nie jest za bardzo potrzebne z funkcji.

 

Znalazłem taki skrypt:

 

 

 

var

Loot: array of integer;

LootCount: integer;

function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;

begin

Result := nil;

if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;

if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;

if Self.Z <> Z then Exit;

Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];

end;

function GetItemOnTile(ID: integer; Tile: TTile): TItem;

var

Z: integer;

begin

Result := nil;

for Z := 0 to Tile.Count - 1 do

begin

if Z >= Tile.Count then Break;

if Tile.Item[Z].ID = ID then

begin

Result := Tile.Item[Z];

Break;

end;

end;

end;

function GetItemFromOpenBackpack(Index, ID: integer): TItem;

var

y: integer;

begin

Result := nil;

if Index >= Self.Containers.Count then Exit;

for y := 0 to Self.Containers.Container[index].Count - 1 do

begin

if y >= Self.Containers.Container[index].Count then Break;

if Self.Containers.Container[index].Item[y].ID = ID then

begin

Result := Self.Containers.Container[index].Item[y];

Exit;

end;

end;

end;

procedure Event_ContainerOpened(Index, ID: integer; Name: string);

var

x: integer;

Found: boolean;

begin

if Index = 0 then Exit;

repeat

Found := False;

for x := 0 to LootCount - 1 do

begin

UpdateWorld;

Item := GetItemFromOpenBackpack(Index, Loot[x]);

if Item <> nil then

begin

Found := True;

Item.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);

Sleep(200);

end;

end;

until not Found;

end;

procedure Event_ItemCreated(ID, X, Y, Z: integer);

var

Corpse: TItem;

Tile: TTile;

begin

UpdateWorld;

if abs(Self.X - X) > 1 then Exit;

if abs(Self.Y - Y) > 1 then Exit;

if Self.Z <> Z then Exit;

Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);

if Tile = nil then Exit;

Corpse := GetItemOnTile(ID, Tile);

if Corpse = nil then Exit;

if (Corpse.Properties.Container) and (not Corpse.Properties.Movable) then Corpse.Open;

end;

begin

Loot := [3031, 3492]; //gold = 3031 and worms = 3492

LootCount := 2; //2 loot items

while not Terminated do

begin

ProcessEvents;

Sleep(100);

end;

end;

 

Ale po prostu nic on nie zmienia, może coś źle robię. Otworzę nowy temat, tam możemy porozmawiać i może ktoś jeszcze wlączy się do rozmowy. Nie chce tutaj robić spamu, bo to co piszę nie jest na temat.

Udostępnij ten post


Link to postu

Czy może ktoś mi podaćw której linijce kodu znajduje sie port tibi/OTSa ktory mozna zmieniac? Dość pilne z góry dziekuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
8 godzin temu, Xarimar napisał:

Czy może ktoś mi podaćw której linijce kodu znajduje sie port tibi/OTSa ktory mozna zmieniac? Dość pilne z góry dziekuje :)

Zależy od wersji

Udostępnij ten post


Link to postu

Jest możliwość odnalezienia adresu ip w przerobionym już kliencie? Posiadam klienta do znalezionego silnika w internecie, w którym Cipsoftowskie IP już zostały dawno zmienione i nie potrafię go odnaleźć. Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu

 Ściągasz czysty client tibi pod ten sam protokół i szukasz pod jakim adresem jest ip w czystym cliencie a potem przechodzisz do tego adresu na przerobionym.

Albo robisz sobie z czystego clienta clienta pod swojego ots wklejajac tam dat, spr i pic z tamtego.

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...