Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki hosting i domena ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Jaki wybrać hosting dla statycznej strony, przestrzeń dyskowa to myślę że na początek styknie 5 GB, i tak w sumie będzie za dużo... 

tylko że nie znam się i nwm od czego zależy szybkość ładowania się strony a chciałbym by jak na tak małą stronę ładowała się błyskawicznie. 2. Potrzebuje też domeny nazwę sprawdzałem i jest wolna tylko że chciałbym się jeszcze zapytać o można powiedzieć "formalność" a więc na stronie nazwa.pl jest teraz promocja na domenę .pl za 0 zł, ale rozumiem że to także dla użytkowników prywatnych? No i czy ta domena nie ma ograniczeń przez ten 1 rok (potem 10 zł za miesiąc chyba). 

3. Jeśli bym wybrał tą domenę za 0 zł a po roku okazało się że moja strona nie "wypaliła" to czy nieopłacenie tej domeny równa się z jej utratą czy jak? I jak działa giełda domen, czy mógłbym ją sprzedać jeśli okazało by się że ktoś byłby zainteresowany, czy może ta giełda jest po to by sprzedawać nieopłacone domeny? 

Cześć...

Opublikowano

1. Polecam linuxpl.com, ewentualnie proserwer.pl

2. Poczytaj sobie o tej promocji

https://www.nazwa.pl/fileadmin/nazwa/Regulaminy/Rg_promocji_Nawet_6_domen_pl_za_0_zl.pdf

Odnowienie domeny na kolejny rok to 100 zł (czyli cena kosmiczna w porównaniu do np. ovh.pl, które polecam)

3. Jeżeli nie opłacisz domeny przed upłynięciem roku od daty rejestracji, to domena przepada i przestajesz być jej właścicielem.